.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي:
هموطنان در حوادث ناشي از نشت گاز بيمه شدند
گنجاندن بيمه خفگي ناشي از نشت گاز در قانون بودجه سال 88 از مهم ترين اقدامات کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در سال گذشته بوده است...
هموطنان در حوادث ناشي از نشت گاز بيمه شدند

عضو هيات رييسه کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي روز دوشنبه گفت که "گنجاندن بيمه خفگي ناشي از نشت گاز در قانون بودجه سال 88 از مهم ترين اقدامات کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در سال گذشته بوده است".

به گزارش شمال نیوز ، علي ادياني‌ پیرامون اقدامات کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در سال 87 گفت: بر اساس اين مصوبه قانون بودجه سال 88 هموطنان در حوادث ناشي از نشت گاز بيمه شدند.
 نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي افزود: با توجه به اينکه در ايران انواع بيمه نامه هاي آتش سوزي و حوادث غيرمترقبه وجود دارد، اما نداشتن بيمه نامه هاي مربوط به حوادث ناشي از گاز گرفتگي مساله‌اي بسيار مهمي بود که در سال هاي گذشته نسبت به آن بي توجهي شده است.
وي با اشاره به گسترش شبکه گاز رساني به روستاها و شهرها اظهار داشت: متاسفانه نظام بيمه در برابر حوادث ناشي از گازگرفتگي ضعف داشت و نمايندگان ملت با شناسايي اين ضعف،‌ بيمه خفگي را در بودجه سال 88 نهادينه کرد.
ادياني‌ افزود: از سال 88 در هر قبضي که براي شهروندان صادر مي‌شود، براي شهرها 500 ريال و براي روستاييان 300 ريال به منظور بيمه حوادث و خفگي ناشي از گاز در منازل لحاظ خواهد شد.
عضو هيات رييسه کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي اين مصوبه را مصوبه مهم کميسيون انرژي در سال 88 ذکر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.